Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

Firma Oknoplast w Lyonie
Aż przez 11 dni, od 21 do 31 marca, firma będzie prezentować swoje produkty na międzynarodowych targach w Lyonie - Foire de Lyon. Na odwiedzających stoisko firmy czeka atrakcyjny konkurs, w którym nagrodą główną jest vipowski wieczór na stadionie Stade Gerland w towarzystwie zawodników najpopularniejszego z klubów piłkarskich z Francji – Olympique Lyon, który rozgrywa mecze w strojach z logotypem firmy.

Podczas trwających do końca marca targów Foire de Lyon firma zaprezentuje swoje produkty klientom z Francji. Na odwiedzających stoisko firmy czeka konkurs, w którym nagrodą główną jest wieczór z drużyną Olympique Lyon. Składają się na niego takie atrakcje, jak bilety na mecz w strefie VIP, prywatny opiekun, który oprowadzi zwycięzcę wraz z osobą towarzyszącą po stadionie oraz spotkanie z piłkarzami drużyny. Poprzez liczne sportowe atrakcje, związane z partnerem z Lyonu – drużyną Olympique, które towarzyszą tegorocznym targom, firma umacnia swój wizerunek prestiżowej marki, z którą współpracują największe marki sportowe - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.
Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai czy Intermarche. Za sprawą partnerstwa z klubem trafiło też do popularnej na całym świecie gry FIFA 14. Podczas tegorocznych targów w Lyonie na odwiedzających stoisko OKNOPLAST czeka także Xbox, dzięki któremu można przenieść się na Stade Gerland i rozegrać wirtualny mecz.

Firma OKNOPLAST obecna jest na rynku francuskim od 2009 roku, a jej produkty można nabyć już w ponad 460 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono honorując firmę tytułem „Najlepszy Polski Exporter”, wręczonym przez Ambasadora Polski we Francji. Sprzedaż eksportowa naszej firmy rośnie z roku na rok. Oczywiście Polska jest dla nas największym i najważniejszym rynkiem, jednak Francja, to obok Włoch i Niemiec, nasz główny rynek eksportowy. Naszym celem jest miejsce w czołówce producentów okien na każdym rynku, na którym się pojawiamy. Tego rodzaju wydarzenia, jak targi Foire de Lyon to doskonała okazja do dotarcia do wielu tysięcy osób. Dzięki naszym inwestycjom w budowanie marki zagranicą poprzez sponsoring cenionych klubów – możemy się wyróżnić na tle innych i dostarczyć pozytywnych wrażeń i emocji, które współcześnie są ważnym elementem brandingu oraz stają się coraz ważniejszym determinantem procesu zakupowego. Takie partnerstwo to dowód, że jesteśmy firmą z najwyższej ligi – mówi Grzegorz Filipek.

Targom w Lyonie towarzyszy szereg koncertów i eventów, związanych z historią muzyki rockowej, która jest tematem przewodnim tegorocznej, 96-stej edycji targów. Wielobranżowe targi Foire de Lyon co roku odwiedza ponad 250 tysięcy osób.