Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

Jubileusz firmy OKPOL




Rok 1991 zapisał się w historii Polski i świata pod wieloma względami. Do najważniejszych z nich można zaliczyć pielgrzymkę do Polski Jana Pawła II. W tym roku miały miejsce również takie wydarzenia jak pierwszy w Polsce koncert zespołu Deep Purple , zaprzestano produkcji Fiata 125 i rozpoczęto produkcję Poloneza Caro. Doszło także do rozwiązania Układu Warszawskiego i ZSRR.
Dla pewnego małżeństwa rok ten miał jeszcze jedno znaczące    wydarzenie. Wiosną tego roku,    po wielu wysiłkach, do życia zostaje powołana firma OKPOL wraz ze swoim pierwszym pomysłem    –drewnianym oknem dachowym.  Skromne  pomysły  młodego  małżeństwa  w końcu  się  ziściły.  Od  tamtego  dnia,  małymi  kroczkami, przedsiębiorstwo  ze  Skarbimierza  rozwija  się  i  ciągle doskonali procesy produkcyjne. Główną definicją jakości dla przyjętej  przez  firmę  OKPOL  strategii  jest  stworzenie produktu zgodnego z  wymaganiami i oczekiwaniami klientów. Przez całe swoje istnienie przedsiębiorstwo wyznaje koncepcję N. Kano, w myśl której dąży się do określenia potrzeb klienta zanim on sam je sobie uświadomi.
Klient jest bezwzględnym sędzią oceniającym jakość produktu. Produkt ma cechy, które z punktu widzenia klienta są konieczne. Gdy ich brakuje, klient będzie zawiedziony i odczuje to jako dyskomfort. Jeśli są takie, jakich wymaga, to jego oczekiwania będą spełnione. Są jednak cechy „atrakcyjne”, których istnienia klient nie uświadamia sobie. Gdy ich nie ma, klient nie zauważy ich braku i wcale nie będzie mniej uszczęśliwiony. Ale gdy się pojawią, klient będzie oczarowany.1
Poprawność  obranego  przez  przedsiębiorstwo  OKPOL  kierunku  można  zweryfikować obdarzonym zaufaniem już w 33 krajach. Wyznawane przez całe istnienie firmy wartości oraz zdobyte na przestrzeni tych 20 lat doświadczenie pozwoliło stworzyć gamę naprawdę wyjątkowych produktów. Chcąc  podzielić się przeżywanym sukcesem, firma ze Skarbimierza ma w planach promocję, o której niecierpliwi mogą dowiedzieć się już teraz na stronie www.okpol.pl.
Przedsiębiorstwo  OKPOL  dziękuje  za  zaufanie  i  stworzenie  możliwości  do  ciągłego
doskonalenia. Jeszcze w tym roku wyznawana przez OKPOL koncepcja zrodzi nowy początek...

1. Zymonik Z. Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław, 2003.