Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

REKLAMA W INFOOKNO
Szanowni Państwo

Miesięcznie naszą stronę odwiedza 25 tysięcy unikalnych użytkowników. Staramy się aby informacje na niej zawarte odpowiadały potrzebom klientów indywidualnych.
Jak do tej pory zrealizowaliśmy wiele kampanii reklamowych, zarówno tych ogólnopolskich jak i regionalnych.
W zależności od Państwa potrzeb nasz grafik może przygotować banner reklamowy Państwa firmy, newsletter w html jak również inne  formy reklamy.  Mamy możliwość wysłania newslettera do 3 milionów konsumentów z
Całej Polski!. Po rozesłaniu newslettera zawsze dysponujemy statystykami odwiedzin.

Codziennie otrzymujemy zapytania mailowe i telefoniczne, w sprawach związanych z wyborem i zakupem okien, drzwi, rolet, karniszy. W  pierwszej  kolejności  rekomendujemy naszym klientom firmy z którymi współpracujemy.

Szczegółowe informacje na temat możliwości reklamowych oraz indywidualną dopasowaną do Państwa potrzeb ofertę uzyskacie Państwo pisząc na adres: biuro@infookno.pl

Tel. (22) 224 58 51
Tel. kom. 609 335 919


Przykładowe formy reklamowe na Infookno.pl:
 
Banner TOP lub Banner 'button'
 
Artykuł sponsorowany
 
Promocja ogólnopolska lub regionalna na Stolarkomanii
 
Banner śródtekstowy
 
Film na temat firmy lub produktu
 Galeria zdjęć (możliwość opatrzenia zdjęć logo)

Katalog firm na Infookno.pl

SPECJALNA PROMOCJA - Roczny wpis PREMIUM do katalogu firm 149 zł netto (do 29 lutego 2012)

 
Widok wpisu PREMIUM
 
Na podstawie takich danych jak nazwa, miasto czy rodzaj produktu klient można znaleźć firmę

Powszechnie wiadomo, że Internet pozwala kształtować świadomość Klienta jak żadne inne medium.

Dzieje się tak, ponieważ Internauci są ludźmi świadomymi, aktywnie poszukującymi informacji z wybranego zakresu, o precyzyjnie określonych upodobaniach. Właśnie to wyróżnia ich na tle innych (biernych) konsumentów i jest w stanie bardzo skutecznie przekonać (lub na zawsze zniechęcić) do danej marki. To głównie, ze względu na charakterystykę użytkowników Internetu – tak chętnie realizowane są kampanie „marki produktów i firm” w sieci. Oczywiste jest, że nie wystarczy produkować najlepsze czy najtańsze produkty w branży, ale trzeba przekonać Klientów o tym, że te produkty są naprawdę wyjątkowe.
Walka o Klienta zaczyna się już od pierwszego kontaktu - zapoznania z logotypem firmy.

Produkt powinien być łatwo rozpoznawany przez konsumentów, wyróżniający się spośród sobie podobnych, konkurencyjnych produktów, a w osiąganiu tych celów idealnie sprawdza się Internet. Potencjał tego medium dotyczy tak użytkowników, jak i różnorodności dostępnych form i narzędzi reklamowych. Pozwala na zrealizowanie ciekawej i urozmaiconej graficznie kampanii, w serwisach optymalnie dopasowanych do grupy. Na branding (budowanie świadomości marki) decydują się zwykle te firmy, które sporo osiągnęły i nadal chcą się rozwijać. W kategorii tej zawiera się wiele firm z branży budowlanej. Chętnie wykorzystują one w tym celu Internet, gdyż stosunkowo niskim kosztem budują świadomość marki i skutecznie zwiększają przewagę konkurencyjną. "Przy dobrym dopasowaniu tematycznym witryn, w obrębie których realizowany jest branding i przy zastosowaniu najskuteczniejszych (w danej grupie docelowej) form reklamowych – kampanie przebiegają z wysoką skutecznością”.